lördag 16 maj 2009

Limsjön Runt

Ett snabbt glädjerusigt inlägg innan jag börjar med handling, tvätt och matlagning inför schlagermiddag med vårt fantastiska löparlag, Fartfyllds Lakejer! Idag tävlade vi ju i Limsjön Runt, 7 km! Det gick fantastiskt bra för oss fyra fartfyllda, darling vann inbördes tävling på fantastiskt bra tiden 30.03 och jag kom efter på 30.09. Jag blev med det topp 10 bland startande damer, kom på tionde plats! Vårt lag kom totalt på andra plats i lagklassen! J och F hade införskaffat matchande solglasögon, svettband och vattenflaskor till oss!

Kilometertiden blev 4.18 min/km vilket är min snabbast uppmätta kilometertid någonsin sedan jag började föra in tider och kilometer juli 2008. Jag har aldrig sprungit snabbare, inte ens på kortare sträckor (intervaller räknas såklart inte). Nu ska vi fira! Sjukt glad över dagen och över mitt fina, fina lag, kära J, H och F, sjukt glad att jag har er i mitt liv...

7 kommentarer:

Jonathan sa...

Jag ar sjukt glad över att jag har dig också,
ikväll ska vi fira!

andreas sa...

grattis igen till ett bra lopp ta det lugnt ikväll tänk på att man inte tål så mycket efter ett lopp.kram

Linnea sa...

Grattis!
Vad kul att det gick så bra för er!
Hoppas att ni får en toppen kväll!
Hälsa och gratta dom andra.
kramar

Freddan sa...

Ett lag är inte starkare än sin svagaste länk och nån måste ju vara det =)
Stort tack till laget för en grymt rolig dag och kväll!
Kramar F

Andrej sa...

Stort grattis. Alltid kul med PB!

malin sa...

Grattis till er alla! Nästa år hoppas jag kunna springa själv :)

Elina sa...

Grattis igen! Ni var verkligen duktiga. Nästa år kanske jag är med också. Men jag och Malin kanske inte får vara med i ert lag så vi får göra ett eget.