lördag 2 maj 2009

Bejublad bloggpremiär hos fartfylld!

Jag har blivit lovad att få gästblogga hos min Fartfyllda en tag nu. Det har dock dragit ut pa tiden, men nu är det så dags. Jag har varit ute och rest i Asien och Nya Zeeland i tre månader, underbart är ordet, jag tänker inte försöka berätta om det här för det kommer ta låång tid. Grymt skönt att vara hemma i Leksand hursom, finns många man saknat. Bla. Jonna som springer runt mig och nervar rädd att jag ska förstöra hennes bloggrykte. Pyttsan.

Jag var förresten ute och sprang med fartfylld igår, jag överlevde. Skönt för mig!
Det är också bestämt att vi ska åka vasaloppet nästa år, det måste ha varit i ett svagt ögonblick jag lovade det...

Det är svårare att vara bloggikon än jag trodde, jag får lov att lägga ner den karriären nu.
Dagen kommer i alla fall avslutas med grillning hos bandyspelaren från yttermo, det blir nog grymt!

Blogghälsningar?
Jonte

5 kommentarer:

Elina sa...

Välkommen in i bloggvärlden Jonte! Det var ett bra första inlägg tycker jag. Gör gärna fler gästinhopp. Vad roligt med grillning ikväll! Synd att jag och Per inte kan joina. Men det blir fler gånger i sommar!

Andreas sa...

Ja bloggryktet blir ju inte bättre av "massa" felaktigheter som bandyspelare och yttermo.

Fartfylld den riktiga sa...

"springer rung mig och nervar" haha! säkert! jag var lugn som en filbunke, eller en gammal kossa, eller en nyzeeländsk häst... men jag tyckte mycket om ditt inlägg mannen, du är ju duktig på att skriva vet du! så skaffa en blogg! :) eller fortsätt och gästspela på min!

B.O sa...

tycker det var en träffande beskrivning av alla.

Fridah sa...

Vilken söt idé! För övrigt var det trevligt att ses i torsdags.