måndag 24 oktober 2011

Sätta standard

Måndag morgon är kanske inte veckans roligaste stund, men måndag kväll tycker jag om! Då sätter man standarden för resten av veckan... måndagkvällar ska därför i min värld innehålla både ett bra träningspass och god mat! Dessutom har man hela veckan framför sig på måndagen, och jag tror att den här veckan kommer att bli en synnerligen bra vecka! Vad tycker du om måndagar?

Och på köksbordet glädjer min enorma födelsedagsbukett mig varje dag! I morgon är det en vecka sedan jag fick blommorna och de är lika fina nu som då.

7 kommentarer:

Snorkkis sa...

Ja, jag tror och hoppas att du har rätt. Väldigt vackra blommor!

Och jag tycker inte du ska bekymra dig över att du är löparotrogen. Senare i höst kommer det antagligen tyvärr att vara det enda som funkar pga av hala vägar, ingen snö.

Andrej sa...

Tja. Jag har gjort måndagar till min absoluta vilodag - så de känns riktigt bra!

Elina sa...

Den startar rätt segt, men tar sig i slutet! Just nu ogillar jag ingen dag egentligen... :)

LinaTriathlet sa...

Just den här måndagen gillar jag lite extra :) Klarat en tenta och fått ett trippelpass i belöning :)

Hoppas du fick en bra start på veckan!

Åh blommorna är jättefina!

andreas sa...

nja jag är lite tveksam till måndagar kramar

Malin sa...

vilken lyx med en sån bukett på bordet! jag gillar alla dagar men onsdagar och helgdagar mest :) Puss

Karin sa...

hmm, jag jobbade mellan 8 och 22, var hemma 22.30, jag vet inte om det är den standarden som jag vill ha på veckan... Kan vi köra omstart tisdag?