lördag 29 oktober 2011

Obokad och förvirrad

Klockan 9:30 stod ett helt gäng löpare och väntade här utanför för den första av fyra mil, 4 x 10 km...

Nä, nu ljög jag. Jag kraftsamlar istället för att arrangera nya projekt... kolla in det här! Limsjön Marathon, nu kör vi!

Så nu sitter jag här med en hel lördag framför mig. Sambon har stuckit till Örebro. Jag är så obokad att jag blir förvirrad. Jag vill göra allt, och ingenting. Jag vill styrketräna, cykla, springa. Åka längdskidor, promenera, spinna, jympa. Hade jag bott i Stockholm hade jag hängt på Eröva Gröna Linjen.

Nej, jag tar kameran med mig och börjar med en bergslöpning tror jag... det känns som bra träning inför skidsäsongen. Snön verkar ju inte komma än på ett tag tyvärr. Kanske blir det cykling efter löpningen, brickpass eller vad heter det?

4 kommentarer:

julia sa...

haha ja ibland är det förvirrande att vara obokad! men också väldigt skönt ibland:)

Löpning & Livet sa...

Njut av att f göra precis vad du vill! :) Roligt med ett nytt marathon också!

Yvonne sa...

Jag hakar också på Limsjön Marathon. Jag kunde inte lämna kommentar där så jag gör ett här. Vilka härliga idéer du har Jonna. Tyvärr kunde inte jag heller vara med idag, men kör två löparrundor i morgon istället runt Limsjön, då är jag barnfri.

andreas sa...

hahaha jadu jonna sex varv runt sjön låter ju sådär men men vi får se kramar