tisdag 18 oktober 2011

Puss och kram!

Tack så mycket för alla era fina grattis! Jag har haft en underbar födelsedag... regn, rusk och blåst utanför men mysigt inne med kaffebryggaren puttrande halva dagen.

Bullenkorv till lunch och thaimat till middag. Fina presenter har jag fått - mycket kläder (inte tränings), koppar, kuddar, vackert smycke. Av svärfar fick jag förutom cykelutrustning en enorm blombukett med rosor och liljor som nu pryder köksbordet.

Och äntligen äger jag en sportklocka med GPS-funktion (Garmin). Detta har jag aldrig haft trots några års konditionstränande. Det ska bli roligt att se om den ger löpning en extra dimension?

Jag bröt av dagen med ett gympass, det kändes skönt att röra sig mellan fikapauserna. Trött blir jag av kalas, nu blir det godnatt!

3 kommentarer:

Suzan sa...

åh, har också en garmin men har inte fått igång den ://

Elina sa...

Vilken dag! En väl värd födelsedag. Du är duktig på att fira du :)

LL sa...

Du kommer utan tvivel att bli beroende av GPS:en nästan på en gång. Den är otroligt rolig att ha! Me like!