fredag 7 oktober 2011

Bästa fredagen!

Recept på en bra lunch
Spring 10 min uppvärmning. Leta upp en brant backe. Spring uppför backen. Spring nerför backen. Gör 15 armhävningar/triceps dips/mage. Spring upp igen. Upprepa detta cirka 7-10 ggr. Spring en kort nerjogg. Effektiv träning, kul och jobbigt! Det gäller att vara kreativ. På detta sätt fick jag både styrke- och konditionsträning på en dryg halvtimme.

Nu åker jag och mamma till stugan! Under två och en halv månad har jag åkt dit var tredje helg. Vad gör man inte när man hittat sin plats på jorden... att åka dit är mer som att åka hem än åka bort.

3 kommentarer:

Emelie sa...

Hoppas ni får en mysig helg!

Elina sa...

Verkligen effektivt! Vi får riva av ett gympass när jag kommer hem?

Vallen vallen vallen! Åh!

Julia sa...

Effektivt!! Hoppas ni har/hade en härlig helg i stugan :)