söndag 11 september 2011

Supersocial skrällhelg

Phu! En supersocial helg med en och annan skräll går mot sitt slut. Det har varit Bondemarknad, Träffa Leksand-Kulturnatta, spelarpresentation av LIF, mässa, ponnyridning, ballonger, löptur, kompisar här på middag-vindrickning-pizzabak, utgång (detta är skrällen, jag var ut på lokal och var ute till nästan 01:30! Jag hade riktigt trevligt! Enda katastrofen var min garderob, jag insåg att tiden då partytoppar dominerade garderoben är förbi, och man vill ju helst inte gå ut på lokal med en träningstopp hur snygg den än må vara. Storasyster var räddare i nöden), tårtbakande, födelsedagskalas del 1/2 för JW, Friskis&Svettis Intervall-Flex...







5 kommentarer:

Malin sa...

haha bara att du kallar det "lokal" får ju en å tro att du inte varit ut sen 50-talet men då var du ju inte född! Synd att vi inte fick se några bilder från kvällen. tvätta inte boleron förresten. tack för kalaset o allt. puss

julia sa...

Men oj hur kan du hinna med så mkt på en helg!! Jättemycket kul ju :)

andreas sa...

haha en träningstopp hade nog gjort succe på dansgolvet kramar

Löpning & Livet sa...

Hg har inte heller varit ute på lojal på hundra år :) kul att du hade kul!

elina sa...

Vilken helg! KUL! Och Malin, jag påpekade detta med "lokal" redan igår och hon påstod då att hon använde det skämtsam, men jag är tveksam.