fredag 23 september 2011

En skatt i min hatt! En bildbomb från 2010-2011

Jag har rensat mobilkameran på drygt ett års bilder. Varsågod, här är ett urval! Sommaren 2010-hösten 2011. (Nyaste bild först) Greta
Rosa
Nytt besök i Vadstena juli 2011
Våra kära FoF (Karin och Bernt)
Bra mat!
När jag beställde en stor öl trodde jag inte den var såhär STOR!
Midsommaraftonslöpning runt Torrberg. Det gick sådär...
Fin sommarvy från Torrberg
Besök i mysiga Vadstena i maj 2011






Starten har gått i Vasaloppet!
Det var så fantastiskt fint den där morgonen i Berga by. Förhållandena var fina. Solen sken. Även om jag grät en skvätt att jag inte fick starta så var det en upplevelse att vara där om man är längdskidnörd!
Alvar!
Jag och pappa på utematchen i Leksand feb-2011. Jag hade åkt Tjejvasan tidigare på dagen!
Utematchen i Leksand feb-2011. 15 000 åskådare! Mäktigt!
Skidtur till Vålbrändan.
Lunchlöpning till Långbryggan! Denna dag var det ca -20. Friskt!
Isberget!
Utsikt från Långbryggan i Rättvik
Lunchlöpning till Långbryggan en annan dag
Här sitter min fina vän Michaela och är nygravid och illamående. Hon hade inte talat om att hon var gravid ännu men det hade jag räknat ut för länge sen när hon väl sa det! (Norah föddes 13 juli i år)
Tällberg

Samma vy som förra helgen... men det här var för ett år sedan när jag och mamma hade en hösthelg i Vallen. Det ska vi ha i år också!
Den här vyn bör väl vara välbekant vid det här laget? Slogboden vid Fejmån!
En underbar utflykt med Odin förra hösten
Fisketur sommaren 2010.
Grabbarna Bus i hatt!

Några bilder från ett 60 års kalas i juli 2010



Mellan seten på gymmet
Mitt kära gym! Nymålat och fint, sommaren 2010.

6 kommentarer:

Andrej sa...

Många minnen...
Jag funderade lite på ett bra svar på din fråga och jag tror utan att veta att det är så här:
1.Jag tränar väldigt mkt inomhus i kontrollerad miljö, dvs jag slipper minusgrader, regn, snö, stekande sol etc...
2. Jag tävlar inte. Jag tränar alltså hårt och rätt mycket (6-12 timmar/v) men jag toppar aldrig formen. Jag tror det sliter mindre på immunförsvaret...

Elina sa...

Jag kände att jag kikat igenom ditt mobilalbum några gånger, kände igen typ alla :) Det är skönt att tömma och de blev ju verkligen helt okej kvalitetsmässigt.

julia sa...

kul med lite mobilbilder! "våran" mobilkamera är inte så dum trots allt ;)

mbh sa...

gud vad fina kort det blir med din mobil då. nästa bättre än med din riktiga kamera ha ha.

Michaela sa...

Vilken härlig kavalkad av ditt liv vännen min.Puss och kram!

Karin sa...

Underbara bilder!