onsdag 7 september 2011

Skön dag


Ledig onsdag idag, och när man är ledig och inte kan träna pga världens segaste förkylning så hinner jag mycket annat. Vila och läsa ut Pansarhjärta. Harry Hole, jag säger bara det. Harry Hole...

Jag och syster har även bjudit in vännen Monika och hennes yngsta dotter Elsa på mysigt morgonkaffe. Jag har planerat, handlat och lagat jättegod vegetarisk lasagne. Tvättat och städat. Sorterat viktiga papper i en pärm. Slängt döda blommor. Promenerat.


Men nu vill jag röra mig ordentligt, ta i, svettas, springa, springa, springa! 1 vecka sedan sist. I morgon hoppas jag kunna genomföra ett träningspass.

4 kommentarer:

julia sa...

Förstå att du längtar efter att ta i! Jag har varit på yoga ikväll och där kan man tala om att ta i! Och det bästa är att det är lika skönt under passet som efteråt :)

andreas sa...

mysigt mysigt :) kramar

Elina sa...

Det måste ju ändå kännas liiite fint att hinna sånt? :) Vi får höras senare om ditt träningspass, jag är inte säker på att du är redo!

Annika sa...

http://metrobloggen.se/vagenmottjejklassikern/

Jo, jag skulle ju tipsa om att Anki ska sälja sin racer om hon inte redan gjort det - och om du inte redan köpt en :)