måndag 19 september 2011

Sol, regn och vatten på Vallen

Är det bara jag eller har det inte regnat väldigt mycket denna hösten? Vi är fortfarande i stugan och av tre dagar kan vi summera två med regn och en med sol. Som tur är går det ju att vara utomhus även när det regnar! Vi har både vandrat och sprungit i regn, fast mer duggregn-varianten, inte hällregn som idag...

Men enligt prognosen slutar det regna klockan 15.00 och då ska jag ut, så är det bara. Jag måste suga i min all fjälluft och Kinnvallsjösätradoft jag kan denna sista dag. I morgon bitti åker vi hem igen.
På väg till Fejmån... Gummistövlar är mer passande än löpskor! Jag önskar mig ett par trailskor så att jag åtminstone klarar mig torrskodd över mindre pölar.

3 kommentarer:

Sofie RW sa...

Väldigt söta gummistövlar! Jag vill också ha trailskor - fast många andra skor också... först.

andreas sa...

åh va härligt kramar

mbh sa...

det stod i fk imorse att det regnat mer än vanligt hittills i sep. så det är inte bara du :) välkomna hem.