torsdag 7 juli 2011

Mera Vansbro!

Kul att det finns ett stort intresse kring terränglopp och Vansbro! Nästa år kanske vi är ett stort gäng som startar!? Det finns mer läsning... Bild lånad från Dalarnas tidningar och artikeln med mig och JW! Läs den!

I Dalademokraten finns också reportage och bilder.

Vansbro Marathon hemsida kan man läsa att 105 st löpare startade igår och ALLA gick i mål! Otroligt!

Ousa var en av löparna och beskriver terrängen som "Lidingö X 10".

Och Karin kom på en lysande andraplats i damklassen - marathondistansen. Som ju var längre än ett marathon, 43 km!

Jag är trött, törstig och har stumma ben idag. Men inget farligt alls, mest en skön känsla och en längtan efter nya upptåg! Nu blir det mer fartträning på programmet, jag tror att de två kommande tävlingarna är 10 km-lopp nämligen.

5 kommentarer:

elina sa...

Ja, nu får vi börja satsa på tjejmilen!! Eller ja, det har vi väl redan gjort ;)

emelie sa...

Vilken fin bild på er! Kul å bli tidnings-kändis också :)

andreas sa...

alla i mål, mycket bra klass alltå kramar

Karin sa...

Va kul att ses Jonna! Ni är coola som springer ihop tycker jag!

1000-tack för beröm! Men jag missade ju snöpligt första plats, missade mitt mål på under 4 tim och fick inget bergspris trots att jag var första dam uppför knösen... Men det var kul!

Va kul att du känner Eva! Hon är härlig! Hälsa henne.

Vi kanske ses på nåt mer lopp?

Anonym sa...

Grattis!
Vad duktig du är!! Det måste vara dubbelt så svårt att springa maraton på terräng!??

Kram på dig!