fredag 8 juli 2011

Budgetsommar

Äntligen fredag! Det finns ett par fördelar med att jobba heltid
-mer lön
-fredagarna känns om möjligt ännu bättre!

Fast visst ja, denna veckan har jag bara jobbat 80 % eftersom jag var loppledig i onsdags.

Mera lön skulle ju dock inte sitta helt fel! Det känns som kontot är tomt fast det är väldigt långt tills nästa lön. Jag lägger en del pengar på mitt stora intresse, utrustning, kläder, tävlingsavgifter osv. Och andra sidan så lägger jag nästan inte en krona på andra kläder, skor, väskor, alkohol, fikar/äter sällan ute, köper inte flaskvatten, köper sällan inredningsartiklar osv osv.

Men men. Sommaren går ju att njuta av relativt billigt, det är mat och bil som är dyrt. Men att bada och springa är gratis, vilken tur!

Trevlig helg kära bloggläsare! Det är ni som gör bloggen! Om ni har idéer och önskemål om bloggens framtida utveckling så lyssnar jag gärna. Jag vet ju att vissa läsare är mer intresserad av träning än andra, men med den här mixen jag har nu hoppas jag de flesta hittar något av intresse.

6 kommentarer:

Andrej sa...

Mixen är perfekt!

Julia sa...

Trevlig helg!

andreas sa...

om man lägger mycket pengar på utrustning, kläder mm kan då löpning kallas gratis? haha kramar

emelie sa...

Det är en bra mix! Trevlig helg du med!!

Malin sa...

trevlig helg kära du. puss

Elina sa...

Precis, är det verkligen gratis att springa? ;) Jag gillar mixen också. Det känns mest som en träningsblogg förstås, men det är ju liksom "du"! Jag tänker kanske lite som så att ju längre text desto viktigare med bilder? Liksom för att bryta av.

<3