torsdag 21 juli 2011

Elinas födelsedag i bilder

På begäran från födelsedagsbarnet laddar jag upp ett antal bilder från hennes firande förra helgen. En festkväll blir så mycket bättre om man grundar med backintervaller... På själva födelsedagen åt vi lunch i Rättvik och Elina fick present nummer ett, en ny vattenflaska. Sen fick hon löparshorts... det märks vilka intressen jag vill sponsra!
Elina och Per gör snittar...
Jag och mamma
I en lånad klänning...
Elina och Per, kvällens värdar!
Fina kusin Tora
Långbord med rosa duk!
Gustaf, eldmästare
Min syster och faster
Finns det något godare...
Älskade Odin! Barn är så härligt ärliga, eller hur är det... Idag strök han mig i pannan och sa "du är fettig"... (han menade svettig, men ändå. Tyvärr hände detta inte i direkt anslutning till ett träningspass utan när jag i mitt tycke var ren och fräsch)

2 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Åh så många fina bilder! Härligt!
Riktigt snygg i klänningen där!

Jag hade tänkt boka in en massage faktiskt, hoppas få bot på ryggen.

Joo det är helt galet vilket väder vi har haft denna sommar.. helt fantastiskt! Norr är bra :)

Elina sa...

Heja heja! Vad roligt :) Nu är jag nöjd! Haha, Odins kommentar var alldeles lysande!