fredag 1 juli 2011

Fredagskonceptet på sommartid

Fredag! Fredagsvanorna ser sommartid annorlunda ut än vintertid.

- Simhallen renoveras, dvs. ingen morgonsimning
- Jag har för kort hår för fredagsflätan (?)
- Kjol har jag betydligt oftare än bara på fredagar.
- 2/3 av kontoret har semester så fredagsfika har vi inte heller.
- Men ett fredagsmys hemma ska vi väl ändå kunna få till...

I helgen arbetar min JW 8-20 både lördag söndag. Jag ska roa mig kungligt ändå, träning (löpning och styrketräning, ev. cykel och bad också beroende på väder) och ett 25 års kalas står på planeringen! Vad ska du göra i helgen! Berätta!

6 kommentarer:

Elina sa...

Jag ska fredagsmysa med mig själv ikväll. Funderar på hemgjord pizza! Och imorgon har jag ju liknande planer som du: FEST!

Malin sa...

Låter som en skön helg! Jag badade också igår! Hur skönt som helst!

I helgen har jag inga planer alls, kan vara skönt det med :D

LinaTriathlet sa...

Tack för lyckoönskningen :)
Imorgon natt gäller det att plocka fram simmusklerna ;)

Annars blir det inte så mycket annat i helgen, kanske långlöp på söndag!:)

Ha en fin fredagskväll!

Julia sa...

Fredag in my heart!! Vi har nyligen ätit en god middag och strax blir det till att krya ner i soffan med godis och en film (trots det fina vädret). Vi ses imorgon! Kram

Emelie sa...

ikväll fredagsmys, såklart, ugnsbakad lax, rabarberpaj med rabarber från sunnanäng. Imorgon blir det lite spa och förbereda för golvläggning! Hoppas ni får det härligt imorgon på laknäsfestivalen!

andreas sa...

imorgon blir det FEEEEEESSSSST!!!! kramar