fredag 15 juli 2011

Grattis på födelsedagen älskade Elina! Du är så mycket, du kan så mycket. Du är världens bästa moster och faster, sötaste sambon, du är bäst på att fika, du kan läsa mina tankar nästan innan jag tänkt dem själv. Du är hoppfull, smart och begåvad, du står upp för dina värden, mot orättvisor och förtryck. Du är min träningskompis, min Slans och du är den jag ringer och smsar vareviga dag. Du kan fotografera som ingen annan, du har rest och sett världen men du njuter av att dricka kaffe och äta ostsmörgås hemma. Framför allt annat är du min lillasyster och min bästa vän och jag älskar dig oändligt och ändligt igen.

5 kommentarer:

Elina sa...

MEN ÅH! Så himla fin du är! Tack tack tack tack tack. Blir helt rörd! Vilka stora ord om lilla mig. All kärlek! <3

Honey sa...

Fantastiskt fint skrivet och så sant det är. Ni är så himla fina båda två!

Annika sa...

Wow så fint. Blir alldeles tårögd igen... Vilken fin syster du har.

Och tack för dina fina ord. Jag har köpt en lägenhet(!) och det känns bra. Jag ser framåt och är glad i hjärtat :)

LinaTriathlet sa...

Åh så fint skrivet!!

julia sa...

Hon är verkligen fantastisk den där tjejen!