onsdag 20 juli 2011

Äntligen, äntligen...

Tjohooo, nästan fem veckors semester ligger framför mig! Det känns väldigt overkligt, och underbart. Vi har inlett ledigheten på det bästa av vis. Jag startade med ett styrketräningspass och en glass. Därefter grillade vi med kära vänner nere vid Siljans strand och satt ute till klockan var över 23.00 och såg solen försvinna bakom blånande berg. Idag har vi träffat Norah, 6 dagar gammal och i kväll ska vi äta med vänner igen och sedan se på Harry Potter. Puh, det är stressigt att vara ledig!

12 kommentarer:

Malin sa...

Jag är så glad att du också är ledig nu. Det är lättare att njuta själv när man vet att du också gör det :)

Karin sa...

Underbart!

Julia sa...

Fantastiskt skönt med semester! Själv ligger jag hemma i en hemsk förkylning och jag bara MÅSTE tillbaka till Sunne för att slutföra allt innan jag säger hejdå för gott! Men vi får se hur jag läker...

LinaTriathlet sa...

Åh vad härligt med semester!:)
jag jobbar hela sommaren förutom då jag ska ner till Småland och få 4 dagars ledighet :)

Åh jaa kompressionsstrumpor är grymt :)!

Michaela sa...

Så mysigt att morgonfika med er! Det går ju inte att starta en dag på bättre sätt. KRAM!

andreas sa...

stackare du kommer ju vara helt utbränd när du ska jobba igen ;) kramar

Löpning & Livet sa...

Härligt! Hoppas du får riktigt fina veckor!!

Andrej sa...

Stressen går över efter en stund. Det är så skönt att få in lunket utan att ha dåligt samvete. Underbart!
PS. Tack för all omtanke och all coaching med min dumma vrist. Jag lyssnar även om inte det alltid verkar så!

Annika sa...

Mm, det är du så värd! :) Härligt!

Lät som en finfin start och även om det är mycket man vill göra så är det fokus på roliga, sköna saker/ställen/vänner så då gör det inget om det blir mycket.

Imorgon hoppas jag dock på en tur till landet för att lite mer känna skogens lugn... Jag har semester i två veckor sen ska jag hem och packa för att flytta till min nya lägenhet :)

Elina sa...

Woho, graaaaattis!

elina sa...

ps, tycker allt du kan bjuda på ett bildregn från sista tiden nu!

mikael sa...

Både stressigt och avkopplande att ha semester. Jag har tränat och fixat lite på utsidan huset.
Det är min första vecka och har en vecka till. Härligt.
Ska tävla i Falkenberg nästa helg så till veckan blir det lugnt med träning

Tack för lyckönskningarna. Det blev inget samtal den här veckan heller men vi håller tummarna inför nästa vecka