söndag 9 januari 2011

Inte verka bitter

Jag skrev ett surt inlägg om saker (statusuppdateringar) som stör mig på Facebook, men raderade det. Man vill ju inte verka hur bitter som helst... Det kanske kommer en annan dag.

Helgen har ändå varit bra, jag har fått umgås mycket med både sambon, hans far&L, och farföräldrar. Det var guld värt. Idag fick vi mycket gjort - en lång resa, småsaker köpta på det stora möbelvaruhuset, en säng beställd och vår nya bil hemkörd. Och nu är julledigheten slut.

Nu har vi börjat uppdatera receptbloggen efter ett litet jullov. Ni glömmer väl inte att titta in där då och då för inspiration? --> Systrarnas Receptsamling!

7 kommentarer:

mbh sa...

Hoppas den nya sängen får dig att sova som en prinsessa o vakna på strålande humör :)

andreas sa...

haha ja en del "vänner" är ju så dryga med sina statusar så man vill ta bort dom kramar

elina sa...

måste kännas skönt att snart slippa väcka varandra vid varenda vändning ;)

emelie sa...

nej va jobbigt med bilen!

Hoppas få se en bild på nya pärlan :)
Härligt med ny säng, håller med malin - hoppas du får sova likt en prinsessa!

Kram!

Annika sa...

Ah, det påminner om min helg. Mycket umgänge, mys och så en tur till IKEA där energin snabbt tog slut visserligen men några saker fick vi bocka av.

Tack för pepp angående målen. :)

Visst är det tufft med två stora mål. Jag ska försöka hålla huvudet högt och så hoppas jag att benhinnorna slutar göra ont så jag kan fortsätta kämpa med springandet.

Sofie RW sa...

Ibland måste man få vara lite taggig också - trots att man är en "behaglig" typ. Vill också ha en ny säng, men får vänta ett tag tills vi har ett större sovrum :)

Andrej sa...

Jaja, men man måste ju ha rätt att ha åsikter. Men det blir så väldigt tydligt på nätet när man överreagerar, bara.