onsdag 19 januari 2011

Havregrynsgröt on the go

Jaha, det kunde man just ge sig på. AXA har snott min idé med grötpåsen! Detta koncept har ju jag använt mig av i flera år redan, en påse/burk med havregryn, frön, torkad frukt som man bara blandar med vatten och micrar och sen är lunch- eller mellanmålet klart. Jag har ju tipsat er om det ibland, till och med!Det här fanns att läsa i senaste RW. AXA Great... Jo jag tackar jag. Jag skulle tagit patent på idén direkt när jag fick den! Nu är det väl för sent är jag rädd.

5 kommentarer:

slans sa...

Du får leva på vetskapen att du faktiskt var först!

Anonym sa...

Hade ju varit toppen om man gillade havregrynsgröt :) /Konditoribiträdet ;)

julia sa...

Ahmäh, nedras AXA! ja du, som elina säger så får du leva på vetskapen om att du var först:)

mbh sa...

Men ganska onödig grej att köpa när man så lätt fixar en grötpåse själv. Du får trösta dig med att det nog inte blir ngn succé. Puss

andreas sa...

typiskt du skulle varit miljardär nu :( kramar