fredag 21 januari 2011

Fina fredagsmaten

Jag blev så inspirerad av Annikas fräscha fredagstallrik förra veckan, så gjorde en liknande i kväll. Bakad potatis, avokado, plommontomater, oliver, ugnsstekt kycklingfilé och minikeso. Det var verkligen toppengott, bakad potatis är underskattad mat! Billigt, gott och nyttigt (tycker jag).

Förra fredagen insåg vi efter middagen att vi glömt att köpa något gott åt mig! Det var hemskt, och slutade med att jag satt och åt Havrefras och ett par gamla pepparkakor. I kväll har jag inte glömt chokladen! Lyckliga jag, som har det så bra!

3 kommentarer:

mbh sa...

Något gott åt dig? Får inte Jonathan något gott :)

Jonna sa...

Haha, han hade något gott hemma! Chips. Men det gillar inte jag.

Annika sa...

Haha, jo, jag såg det :) Kul!

Hade inte tid att kommentera sist jag såg det tror jag :) Ibland går det undan...