lördag 8 januari 2011

Ibland är man idiot

Jag är trött! Idag i skidspåret tog jag helt slut. Det är en hemsk känsla när man är totalt slut på energi. Jag borde ha tagit en vilodag för flera dagar sedan, men har svårt att göra det när jag är ledig och kan "passa på" att mängdträna. I morgon blir det ändå en"vilodag", vi ska åka till Örebro och hämta hem en bil samt köpa en säng.

Vårt liv just nu är som den där reklamfilmen där alla tekniska saker i hemmet ger upp och säger "poff" ! Först bilen, sen kylskåpet. Det är tröttsamt och kostsamt, men materiellt. Godnatt.

3 kommentarer:

andreas sa...

åjejoj vila två dagar tycker jag kör försiktigt imorgon kramar

slans den smarta sa...

håller med bror! två dagars vila behöver du. en dag hinner du inte återhämta dig på i ditt träningstempo. det ger mer sen när du väl tränar om kroppen fått vila! var inte dum nu.

Andrej sa...

haha... jag skall köpa en ny säng och ha en vilodag. Bra tajming.
Och prata inte om bilar - vår gick på 6000 nu. Bläää!