onsdag 1 juli 2009

This week...

...is killing me slowly och det är bara onsdag. Svårt att somna, stressdrömmer om ett återuppståndet marsvin, Saga, som jag sedan glömde bort, glömde att mata, borsta pälsen, städa. Men det hade inte min vän Michaela glömt, så hon räddade henne i mitt ställe. Drömtydning någon? Jag hade två marsvin under några år, Saga och Tilda.

Stiger upp 5.45, gör en pajdeg, diskar, gör en äcklig frukostsmoothie, ställer klart sovrummet inför två nätters utlåning, lägger i en tvättmaskin, stämplar in 7.04.

Summerar månaden på jogg.se, konstaterar att det inte riktigt blev som jag tänkt mig... Istället för 150 km planerad löpning blev det 116. Och ett minimum av styrketräning, sex pass. Och minsta antalet totala träningstimmar sedan december. Nya tag med mera ledig tid i juli.
God morgon.

3 kommentarer:

Elina sa...

ja du... vad ska man säga. du lyssnar ju inte på råd heller.

kramar

Michaela sa...

Hej kära vän!
Saga-drömmen gör mig tårögd, för vet du, när karusellen tillslut snurrar för fort flyger man ut. Mer behöver jag inte säga.
KRAM

andreas sa...

det är lagom med träning det där.kram