söndag 12 juli 2009

Det bästa

Den här helgen har bara varit helt, helt underbar. Mycket vila, mycket vänner, mycket kärlek och mycket god mat. Igår kväll låg jag och planerade söndagsfrukosten innan jag somnade. Alla känner inte igen sig i det kanske, att ligga och längta efter frukosten innan man somnar... men hursom, en lång söndagsfrukost med flera sorters bröd, fil, yoghurt, frukt, kanelmüsli, te, ägg, Brämhult juice, goda pålägg som jag cyklade och köpte imorse innan frukost (en stor fördel med att bo nära affären). Lovely. Nu ska helgen snart avrundas med en söndagspizza... och i morgon behöver jag inte gå till jobbet för jag har SEMESTER. Hur bra får man ha det egentligen?

1 kommentar:

Elina sa...

Låter så härligt! Nu när jag börjat jobbat så tänker jag att jag kanske inte tog tillvara på ledigheten ordentligt... Men men. Är ju ledig tis och ons! Kommer bli fina dagar... :)