onsdag 15 juli 2009

Det är din dag idag

Solen strålar och det är den 15 juli, mitten av juli, mitten av sommaren, och det är inte vilken dag som helst utan lillasysters födelsedag! Elina, min kvasitvilling, som jag älskar så hjärtat värker fyller 22 år idag! Elina som vet min tanke innan jag tänkt den själv. Elina som är smart som tusan, vacker som en fé och rolig som få! Grattis, grattis, grattis älskade du! Idag blir det en traditionsenlig födelsedag med på förhand beställt väder, strålande solsken, tårta och nu först frukost på säng... Ja må hon leva!

3 kommentarer:

malin sa...

Alla älskar elina:) man kan inte annat...

Elina sa...

Åh, vad underbar du är! Så fint inlägg om BARA mig :) Oändligt tack för att du var med och gjorde min födelsedag så himla bra. All kärlek!

Elina sa...

Och Malin, vilken fint smicker! Man blir ju alldeles till sig :)