tisdag 7 juli 2009

Fucka inte upp


Morgonrapport.

* Elina har lagt upp fina bilder från helgen som var.

* Våra datasystem fungerar fortfarande inte alls, men idag kommer jag i alla fall ut på Internet. Jag har också med mig Aldrig fucka upp med Jens Lapidus, jag gillade verkligen Snabba cach så är den här i närheten av lika bra så är den bra. Igår kväll låg jag i sängen och sa Fuck, fuck, fuck. Det är mycket fuck i boken. Inte bokstavligen, alltså, men mycket fuck och jidder och gangsta och så.

5 kommentarer:

malin palin sa...

och snart kommer filmen på första boken. ska bli kul o se. ha det bra under min frånvaro! puss

Elina sa...

vill låna!!

Magnus sa...

Boken är riktigt vass. Kan även tipsa om John Ajvide Lindqvist om du inte redan läst honom.

B.O sa...

du ska läsa Skumtimmen & Nattfåk. de är riktigt bra.

andreas sa...

cash