fredag 17 juli 2009

Nedräkning

Och mesta glädjen ligger i tanken och vetskapen att det bara är några dagar innan jag och finaste packar in oss i bilen och ger oss av. Tillsammans med kaffekorgen, pocketböckerna, badkläderna, upp till norr och till att leva stugliv. Det är så ofantligt efterlängtat av mig, att få ledig tid tillsammans med han som får hjärtat i brand om och om igen, mer och mer för var dag. Utan väckarklockor och späckade scheman. Bara vara där och glömma minuter och sekunder. Dricka kaffe, äta bullar, ta en öl, hänga, prata. Det är ju så jag ryser bara jag tänker på det!

4 kommentarer:

Elina sa...

Låter u n d e r b a r t!

Snorkkis sa...

Åh, så mysigt det låter! Hoppas ni får det underbart i stugan!

andreas sa...

godkväll godkväll nu har jag uppdaterat mig i din blogg och du nämnde öl i bloggen direkt efter den du skrev om det själv tack för idag kramar.

emelie sa...

å va härligt! hoppas ni får det alldeles fantastiskt bra :)