måndag 30 mars 2009

På Käringbergets topp

Igår besteg jag och Fridah Käringberget för hon skulle ta porträttbilder av mig till en fotokurs... Varför Jonna inte är en bra modell...
1.Tar mig själv på för stort allvar och frågar fotografen vad jag ska ha på mig/hur jag ska se ut, var på fotografen meddelar att bilderna ej skall visas i Cosmopolitan utan för hennes medialärare.
2.Skiter totalt i vad jag har på mig, hur jag ser ut och har ett par pyjamasliknande grå byxor på mig. Eftersom jag trodde det var bara ansiktskort.
3.Kan inte låta bli att skratta på varenda kort var på fotografen ber mig att försöka se åtminstone lite allvarlig ut på i alla fall ett kort.
Det var en fin stund i alla fall tyckte vi.

2 kommentarer:

Fridah sa...

Men hallå!
Så är det junte alls det. Och förlåt att jag inte berättade att det var helbild också.
Jag tycker att du ska modella fler gånger. Eller ja, jag kommer kräva att du ska modella fler gånger.

Och ja, vi besteg faktiskt Kärringberget. Nästa gång ska jag slå läger och laga korv och makaroner i spritkök.

Elina sa...

i marocko blir du min modell :) puss