torsdag 26 mars 2009

ett hjärta som rocknrollar och ben som vill springa

Är det något som jag verkligen verkligen inte fixar så är det stora doser av pessimism och negativa attityder. Imorse när det tog överhanden, så gjorde jag sådär som man verkligen inte borde göra, men blir så galet frustrerad att jag till slut avbröt någon mitt i en mening med Vet ni, igår gjorde jag världens godaste indiska gryta! Vill nu höra hur jag gjorde? Var på vissa kanske blev irriterade och andra glada över ämnesbytet.

Idag längtar jag tills jag får äta pannkakor i Rutebo och träna gånger två. Det har varit i det närmsta tortyr att få höra om 70 minuters spinning och sett alla löpare studsa förbi när jag själv promenerat. Nu jäklar.

6 kommentarer:

Elina sa...

bra sis! och jag vill gärna ha receptet på den där grytan. men framför allt så vill jag också äta pannkakor i rutebo!!

jag har vilodag idag jag, med tanke på alkoholintag igår osv :) men imorgon kör jag igen.

Anonym sa...

Tack så mycket! :)

Anonym sa...

tack för en trevlig middag kära syster kramar

Anonym sa...

tackar så mkt =)

Malin sa...

strongt att du vågade bryta den negativa trenden :)

Anonym sa...

det går inte att komma in på din bilddagbok!!!