måndag 29 december 2008

Rossel och harkel

Jag verkligen avskyr att inte vara till fullo frisk. Nu har jag fått halsont och känner mig rätt matt... trist! Så idag blir det pressande av vitaminer och vila, så hoppas jag vara redo för ett lunchpass på gymmet i morgon och en långtur på längdskidor på nyårsafton. Tills dess tittar jag på andras idrottande när brorsan spelar innebandy, och planerar vad jag ska laga för nyårsrätt...

På tal om bilden innan så var det länge sen jag bakade bröd. Har levt på det jag haft i frysen. Inte känner jag någon baklust heller, nästan så jag funderar på att köpa en limpa när det blir slut i skafferiet. Men innan dess kanske suget återvänt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hi hi "nästan så jag funderar på att köpa en limpa". Ja, ska du sjunka så lågt? Erkänn att det vore gott med en färsk skogaholmslimpmacka med ost?! Visste inte att du var krasslig. Tänk att man ska få reda på saker via bloggen fast vi bor i samma hus...

Anonym sa...

kanske skogaholmslimpa vore ett för stort första steg ;) jag gillar iaf både hembakt och köpebröd... bröd är ett måste hemma hur som helst. jag skulle kunna leva på mackor. krya på dig.