måndag 8 december 2008

Sahara Hotnights och styrka


Idag blev längdåkningen inställd än en gång då alla pjäxor har gått upp i rök... Ganska surt men inte så mycket att göra åt. Istället blev det en variant av hemma-powerbar i 45 minuter (Leksandshallen höll stängt hela dagen pga elarbeten). Det är ganska kul att träna hemma även om det är svårt att plåga sig på samma sätt som på ett pass! Skruvade upp volymen på Sahara H, tänkte på ljuva sommarminnen och jobbade igenom alla stora muskelgrupper.


Efter det njöt jag av en underbar middag, fullkornsbulgur med saffran, lite rostade solrosfrön och pumpakärnor, grillad kyckling och minikeso, så gott! Har även bakat lite bröd och haft det bra, en fin måndagskväll helt enkelt även om jag saknar min pb.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag gjorde en paj med grillad kyckling, broccoli och tomat idag... mycket gott :) körde också hemmaträning förresten! lär väl ta mig ut på en springrunda... vore ju bättre om jag hade ont i knät som inte gillar springning haha.

Anonym sa...

jag blir alltid hungrig när jag läser din blogg. Du lagar alltid så fin mat! :)