fredag 19 december 2008

Fredagshälsa hela dan!


Idag är another underbar fredag. Lite extra ljuvlig till och med eftersom det är jullovskänsla, trots att jag ska jobba på måndag. Exempel på fina fredagsaktiviteter idag som får mig att må bra och vara mycket glad...


  • Jag har en röd klänning på mig

  • Morgonsimningen

  • Min älskade syster kommer hem idag för jullov

  • Jag ska bo i Leksboda i natt, ha fredagsmys där med en fredagsöl och fredagssnus

  • Efter jobbet-gymmande och hälsovård på Leksandshallen

  • Fredagsfika på jobbet

  • Vi fick stegräknare och stavar i julklapp från jobbet

6 kommentarer:

Anonym sa...

Detsamma detsamma! Förhoppningsvis syns vi i vimlet =) Kram!

Anonym sa...

Vi kanske kan träna på tequilarace ihop?

Malin sa...

Det var ingen dålig julklap. Fick alla kommunanställda det?

Anonym sa...

fredagssnus lät gott

Andrej sa...

Håll i känslan över hela jul och nyårshelgen...

Anonym sa...

jaaa, nu början några underbara veckor! tjohooo!