söndag 14 december 2008

En fartfylld vecka!

Efter väldigt vilsamma dagar i Göteborg med mycket tid för återhämtning och mys med familj och släkt, väntar nu minst sagt en fartfylld vecka! I like! I morgon påbörjas veckan med besök hos sjukgymnast, sedan gym och powerbar på kvällen, och efter det fortsätter veckan med mycket träning - längdåkning, spinning, simning bl.a - och mycket julfikan och annat trevligt! Nu riktigt värker kroppen av längtan efter att få röra på sig, jag har inte lyft ett finger knappt - om inte shopping räknas - sedan i onsdags kväll. Och så länge har inte jag varit utan det svett- och endorfinpåslag som träningen ger sedan i mitten på juli när jag var dunderförkyld i sex dagar.

Jag gillar att vara borta och på resande fot litegranna sådär, men home sweet home! Och jag älskar att älska mitt hemma! Och jag gillar min vardag och mina helger och mitt liv här hemma, i lilla Leksand, så mycket.

3 kommentarer:

Anonym sa...

snart är jag där meeeeeed. i leksand, i din vardag, i dina helger... i våååår juuul!!!!

Anonym sa...

så mysigt det lät, älskar göteborg! hoppas det går bra hos sjukgymnasten så att det känns bättre snart!

kram

Anonym sa...

vad underbart! jag vill också ha ett hemma att älska så mycket, men jag känner mig mer som att jag bor i en kappsäck. undrar när jag ska hitta hem...