måndag 15 december 2008

Nervös väntan

Parallellt med julstressen på jobbet går jag i nervös väntan för dagens besök på Sportskadekliniken. Jag har ingen aning om hur det går till? Ska jag provspringa på löpband, ska han klämma på knäet? Jag har med mig shorts och löparskorna för säkerhets skull. Värsta scenariot, som gör mig vagt illamående, är att jag får träningsförbud och löparförbud en längre tid. Jag har läst på lite och misstänker att det kan vara någon form av överbelastningsvärk jag har. Även om jag får ta det lugnt med löpningen hoppas jag ju i alla fall kunna kompensera det med längdåkning, i kväll ska jag leta på pjäxorna och sedan blir det åka av.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag kommenterar så sällan som en protest att du inte har någon länk till mig. Men, nå, hur gick det på kliniken?

Malin sa...

Du behöver inte ta det pesonligt. Jonna länkar inte till någon. Hon åker bara snålskjuts på andras bloggar :)

Anonym sa...

Haha! Jag vill också ha en länk! Min blogg är ju så väldigt levande menar jag... Hoppas det gick fint!

Anonym sa...

problemet är att jag vet inte hur man gör, jag har försökt!!!!!!!!!!!!!!