måndag 5 januari 2009

There´s something new this year

Många dagar sedan sist, jul, nyår och allt vänder upp och ner på livet. Har varit rätt krasslig, förkylning, halsont med mera så det har varit lite upp och ner med träning. Och jag har köpt bröd! Men det var gott ändå. En hel del längd har det blivit i alla fall, närmare 5 mil uppe i Vallen under helgen.

Jag har bestämt mig för att göra vissa förändringar på bloggen såhär efter nyår. Att ha en temablogg är visserligen kul, om man har asmycket att skriva om träning och kost, typ är elitidrottare, tränare etc. När man har skrivit om sina olika pass x antal ggr är det inte särskilt kul varken att skriva om eller läsa om. Så, nu blir det andra bullar. Nu börjar jag skriva om typ... allt. Visst kommer jag nog skriva en hel del om det i alla fall, men inte bara. Nu ska jag i alla fall iväg och köra styrkepasss GSCS med M på Leksandshallen. I morgon blir det ev första rehab-löppasset. Känns stort.

GOTT NYTT ÅR !!!

3 kommentarer:

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Va kul att få läsa ännu mer om dig :) Hoppas jul och nyår var mysig trort sjukdom, jag har varit krasslig ihelgen men känner mig rätt pigg nu! kramar

Anonym sa...

Läser gärna om allt som rör dig! :)
Kram från lilla grannen

Andrej sa...

Bra! Alltid kul med förnyelse...