fredag 23 januari 2009

Joggpost till mig

Don´t know vad det är för fel på grabbsen på jogg.se. Kanske inget fel alls. Jag är medlem där för att föra in träningsdata, mäta kilometertider, föra viss träningsstatistik t.ex. över antal träningstimmar per månad. Men för en del verkar det vara något slags dejtingforum, eller ett sätt att försöka hooka upp med nya bekantskaper. Story no 1, den beryktade, behöver vi ju inte dra en vända till. Igår fick jag ”joggpost” (haha) från H, 34 år, annan dalakommun som såg att ”du tränar ofta och varierat” och ”jag är en kille som älskar att träna” och som då tyckte att vi kunde hooka upp och träna ihop... Tack men vänligt nej tack. Alternativ 1, jag ser villig ut på min presenationsbild. Alternativ 2, jag har missförstått hela sajten, det är ett dejtforum för sportnördar.
försöker se sportig ut men kanske ser ut som något annat.

4 kommentarer:

Andrej sa...

Pinsamt är ordet jag kommer på.

Anonym sa...

ge fan i min syster snuskgubbar på jogg.se sök era ragg någon annanstans.

Anonym sa...

usch, lägg ut en bild där du har chokladsås i hela ansiktet eller nåt. och skriv att du är 65 + och gillar att äta möss.

Anonym sa...

Hahaha... De kanske ser det som att förena nytta med nöje :o)?