fredag 30 januari 2009

In i dimman

Det var nästan som att springa i ett tecknat landskap idag när jag sprang efter Siljan, mjölkvitt åt alla håll och ut över sjön såg man bara någon meter. Det blev kanske 6 km i cirka 5.40-fart, så egentligen lite längre än vad rehabprogrammet säger men det kändes i alla fall bra. Och med min Jonna-mössa ser alla vem det är som kommer. Nu laddar jag med fruktsallad inför fredagsgym med HoneyHanna.

En dag med hångel, dubbla träningspass och sedan avsluta med öl, varma mackor och marängswiss, det är en bra dag. Den 30 januri 2009. Jag vet att jag kommer tänka på de här dagarna länge nu, hålla dem innanför huden som en skatt och som en mina. Och känna tusen känslor innanför pappersväggarna mina.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hörde att du tagit semester idag. Låter som om du fyller den med det bästa av alla världar!
Fredagskram!

Anonym sa...

HEJ! vi har inte pratat idag. måste skicka ett sms. vilken fin kväll du har framför dig! jag laddar för anna ternheim! puss!

Anonym sa...

Haha... Låter som en kalasdag i mina öron!

Anonym sa...

hånglet kunde du lämnat utanför som bror slipper man gärna läsa om det muahhahahaha..

Anonym sa...

hej hej

Anonym sa...

bajsa hahaha

Anonym sa...

haha andreas, var du baj eller vadå? :D

Malin sa...

Skruttan. Känner mig hedrad av att få ta hand om spillrorna av dig ikväll :)