torsdag 15 november 2012

Lek i brutalbänken
























Idag stod gymträning på programmet och hela dagen såg jag fram emot det! Mage, rygg och triceps skulle få sig en rejäl omgång. Viktiga skidåkarmuskler, som används hela tiden vid skidåkning. Brutalbänken som numer finns på gymmet är en favorit. Även triceps i dragmaskinen, rygglyft med viktplatta och massa annat skoj! Att vara på gymmet är lite som att vara barn på nytt, man får verkligen leka med alla favoritleksaker... Jag hade finfint sällskap och fick för en gångs skull några bilder tagna.

7 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Härligt med gymträning! ÅH saknar brutalbänken på vårt gym! Den är rå!! Snygga bilder på en stark tjej!

andreas sa...

så där brukar jag göra här hemma i "rönnen" kramar

Löpning & Livet sa...

Sygging! Den där brutalbänken ser lite flashigare ut än den jag testade :)

Elina sa...

Verkar apdryg! Tur du stark som en oxe.

Haha på Andreas kommentar! Skulle vilja se det :)

Ingrid sa...

Himla bra träning! :)

mammaspring.com sa...

Håller med övriga - stark och snygg som få! Är avundsjuk! Det är jag! :)

elly sa...

önskar att jag hade dig som träningskompis!