söndag 25 november 2012

Färg i november



Det finns färg i november också.

Det gäller bara att leta ordentligt.

Ungefär som med livet, det finns alltid ljusglimtar, guldkorn, silverkant och färgklickar. Om man bara letar lite.

Den här helgen har jag fått ont i halsen. Tråkigt såklart, men kanske till viss del en förklaring på min extrema trötthet sista tiden. Men jag har haft det bra ändå. Vi har bakat tjockbulla, jag har haft myskväll med två små killar 2 och 4 år, jag har sett Vinterstudio och krattat löv.

5 kommentarer:

mor sa...

Härliga bilder och klok text!

LinaTriathlet sa...

Fina bilder!

Trist med halsontet, hoppas det försvinner fort!

Låter väldigt gott med tjockbulla, allt hemlagat är ju så gott! :) Härligt med myskväll, det är det bästa! Ikväll myser jag med tända ljus och god mat! :)

Unknown sa...

Vad har du för grund i tjockbulla, är det potatis? I Mora bakar vi kavelgris och jag misstänker att det är något liknande:)

andreas sa...

krya på dig kramar

Elina sa...

Längtar SÅ efter att få hugga in på en tjockbullesmörgås! Och ja, visst finns färgglimtar. Gäller bara att se dem!