torsdag 22 november 2012

Karin 80 år!


Idag, den 22 november, fyller världens bästa Karin - min fästmans farmor och litegrann min bonusfarmor - 80 år!

Jag kan inte med ord uttrycka hur glad jag är att Karin finns i vårt liv! Hon är den mest omtänksamma, kluriga, påhittiga, söta och tuffa man kan tänka sig. Karin är aldrig omöjlig, hon är alltid pigg på att hitta på saker och ser även till att saker händer. Nyfiken och alltid intresserad av att lära sig nya saker, Karin läser min blogg, är aktiv både på Facebook och Twitter och uppdaterar sig om vad som händer. Det känns så lyxigt att ha fått lära känna dessa underbara människor, att ha fått en utökad familj där Karin och Bernt ingår.

Jag längtar alltid till Motala och våra besök där, eller efter att de ska komma hit. Så många härliga minnen vi har från alla turer dit, så glad jag är varje gång vi stiger in genom dörren till deras gröna lilla hus. Och nu är det bara några veckor innan vår nästa helg där, traditionsenligt vid andra advent.

Stort grattis till dig! 


4 kommentarer:

andreas sa...

grattis grattis Karin!

LinaTriathlet sa...

Härligt! Grattis grattis! :)

Elina sa...

Grattis fina Karin! Verkligen fint att få in nya nära i familjen.

mbh sa...

Som jag sagt förut är jag väldigt avundsjuk på dina bonusfarföräldrar! Men jag har som tur är fått träffa dem lite jag med :) Grattis Karin!