måndag 5 november 2012

En helg i november

Det kan ju vara tråkigt, trist och grått. Och så kan det vara alldeles underbart.










Helgen i Kinnvallsjösätra var precis sådär som jag önskade. Jag och JW, mamma och pappa, Gustaf, katten Wilma och hunden Greta. Snö, som visserligen smalt som smör under helgen, snölykta, mjuk pepparkaka, kokkaffe, korv med bröd, rödvin, renstek, köp av närproducerad getost och ägg, promenader, kramar, Den försvunna Diamanten, Skavlan, Så mycket Bättre och Downton Abbey, godis, en löptur i dimman.

Sådär underbart att jag nästan blir tårögd när jag ser tillbaka på bilderna.

9 kommentarer:

andreas sa...

ja det är underbart där å lyllos gustaf som fick två helger på raken där kramar

LinaTriathlet sa...

Underbara bilder! Förstår att du trivs där! Mysigt!

Elina sa...

Fy bubblan vad mysigt! Som jag sagt tusen gånger på sista tiden: JAG VILL DIT NUUU!

Emelie sa...

Vilken härlig helg! Ser fram emot fredag, ska bli skoj att få träffa alla!

mbh sa...

förstår det! ni ser ut att ha haft det görmysigt!

Anonym sa...

Platsar verkligen in i kategorin underbart!

Snorkkis sa...

Underbara bilder. Och man ser på alla som är med på bilderna att alla njuter så och är lyckliga.

bureborn sa...

Blir alldeles varm i hjärtat. Just sådär ska november vara!

Ingmarie sa...

Ååååh! Tack för att du delade med dig!