måndag 27 juni 2011

Löpning med sämsta magen

Usch, ibland går det bara så dåligt! Jag tänkte mig ner till Limsjön, två varv runt och hem. Drygt 15 km. Men allt strulade... Efter ett varv fick jag springa hem och gå på toaletten. Men skam den som ger sig, studsade ut igen och attackerade Hägergatans backe x 6. Lagom plågsamt efter 45 min uppvärmning. Totalt blev det cirka 12 km sprunget i kväll. Hoppas att en dålig start på träningsveckan inte innebär att resten blir likadan - jag tänkte mig en hel del rolig och tuff träning denna vecka nämligen... häng på!

5 kommentarer:

Karin sa...

Backintervaller kan per definition aldrig vara en dålig start på träningsveckan!!

andreas sa...

väldigt starkt av dig att gå ut igen kramar

Elina sa...

Bra kämpat! Många skulle nog gett upp efter den där toapausen (däribland jag förmodligen). Nu vill vill VILL jag igång igen!

Annika sa...

Ha. Magen kan verkligen förstöra en bra löprunda. Tur du hade nära till toaletten ;)

Tack för dina fina kommentarer. De värmer lite extra :)

Du ser helt bedårande ut på midsommarbilderna! Älskar folkdräkter när de bärs upp på det fina viset och speciellt i midsommartider :)

Sofie RW sa...

Att få ont i magen när man springer är verkligen ingen höjdare. Men du verkar ändå ha fått till ett väldigt fint pass - hoppas veckan fortsätter bra.

Och jättefin du är i folkdräkten!