söndag 7 mars 2010

Utan blåbärssoppa



Bilder från 100227 på och av mina supportrar vid Hökberg
*
Sitter i soffan och njuter av Vasaloppet! Följer eliten, de jag känner som åker - framför allt Freddan, alla andra... funderar på om man någon gång kommer att åka det riktiga Vasaloppet själv? Det hoppas jag såklart. Just nu är mitt skidsug dock minimalt. Jag hoppas på fortsatt sol och snö vid påsk och en del njutåkning.
*
Nja, nu är det nog snart dags för mig med frukost del II, kaffe och smörgåsar! Det enda som saknas i soffan denna morgon är den där underbara mannen jag delar säng, tandborstmugg och middagsbord med. Han jobbar 8-20 både lördag och söndag!

5 kommentarer:

Sofie RW sa...

Nu blev jag faktiskt lite sugen på blåbärssoppa; kanske man kunde avnjuta det som supporter från tv-soffan också? Du har ju verkligen förutsättningar att åka Vasan, och borde väl ha kommit upp i startled också med din tjejvasa?

Tycker att det är ganska skönt att följa med det hela på nätet från soffan dock. Och ikväll kanske ni hinner med lite extra mys ändå?

Elina sa...

Jag sitter också med frukost nr 2 nu :) Har just slagit på tvn! Ägnade morgontimmarna åt historia... Klart du kommer åka vasaloppet! Då hinner nog jag och jonte stod på minst två ställen och heja! Och du kanske ler en gång i alla fall?

Frida sa...

Oj! nej det var (tack och lov) inte Pajas som var på vift. Det har hänt en gång, förra sommaren. Han var borta i en halvtimme och det var garanterat den värsta halvtimmen i mitt liv. Att vara på rymmen när man är i den storleken är att leka med döden!
Hoppas att hunden på Edshult kom till rätta!

hm njae. Biskvierna blev inte så grymma som jag hade hoppats på.
Smakmässigt och utseendemässigt blev de bra, men bottnarna blev för hårda! Typiskt. ska göra ett nytt försök =)
Bilder kommer idag!

mbh sa...

trist att sitta själv o kolla men du vet ju att du snart är med dina kära syskon!

Freddan sa...

Tack för stödet! Stort steg i karriären att bli bloggad om. Finns det nåt ord för det? Loppet blev ju inte riktigt som jag hoppats på som du vet men jag tar nya tag. Hört nåt om Limsjön? I år SKA jag under 30.