torsdag 18 mars 2010

Kalas i dagarna två!

Igår var det kalas nummer två, min väldigt fina svärfar fyllde år! Vi åt en god middag och avslutade med en citron- och limepaj med vaniljglass som vi gjort.

Nu har det varit en period när jag varit hemma väldigt lite. Nackdelen med att aldrig vara hemma på kvällarna är att kylskåpet gapar tomt, tvättkorgen svämmar över, gruset fastnar under tårna, dammråttorna förökar sig i rasande fart och så vidare... men det är faktiskt inte så viktigt. När vi under arbetsmiljödagar i början på veckan skulle prioritera livsområden var det lättare än jag trott. Min stora familj och hälsan går klart före hemmet och städning. Såklart!

Förresten så längtar jag utomlands. Efter resande! Bilden är Elinas, tagen på en marknad när vi var i Agadir, Marocko. Jag och min kärlek har många resdrömmar som vi hoppas förverkliga!

3 kommentarer:

elina sa...

skulle också vilja resa! SOL SOL VÄRME och framför långt bort ifrån SJ.

andreas sa...

jag ska resa till sol och värme haha kram

Malin sa...

ja res på ni! ångrar att jag inte rest mer. det är ju visserligen inte försent men nu räcker inte pengarna till det på ett tag...