torsdag 18 mars 2010

Äsch då!

Istället för att tjura över hur långsamt jag springer alla pass över åtta kilometer, ska jag vara glad för att jag ens kan springa milsträckor utan ont. Får jag bara vara skadefri och får till intervaller och tempoträning så kanske det blir någon ordning på de där kilometertiderna också...

För det är roligare att tänka att glaset är halvfullt. För jag är glad att ha min snygga karl som lagat god middag och ordnat tills jag kom hem från jobbet. För att jag har en mage som nu fungerar hyfsat till skillnad från min svägerska som får lida helvetes elände för sin mage. För att det snart är påsk. För att jag nu ska poppa popcorn och koka te, för det är jag värd efter dagens styrkepass på lunchen ben, biceps och axlar och kvällens löpning. Inte konstigt benen känns som styltor just nu. Och för att det är fredag i morgon!

2 kommentarer:

Elina sa...

Och för att Odin är söt och för att du är bra! Jag tycker våra bloggor kompletterar varandra ganska bra. Du är positiv och jag är negativ ;)

Malin sa...

söt bild - att du fångade det!