lördag 27 mars 2010

Soltägtgården, Plintsberg



Killen som alltid är lika fin, min storebror. ANDREAS!

Kanelbullekillen - helst en bulle lika stor som han själv är. VINCENT!

Killen som vill ha kakor med finaste röda glasyren - GUSTAF!

Kan verkligen rekommendera ett besök på Soltägtgården! Vi åt räksmörgåsar och drack kaffe medan rackarungarna drack saft och åt bulle och kaka. Nästa gång ska jag äta deras hembakta Budapestbakelse, eller morotskakan...
*
Det ser ut att bli en riktig hockeyhelg för mig! I kväll ska jag se på kvalseriematch Leksand-AIK! Och sen har jag, som knappt kan stå i ett par skridskor - hyrt ett par sådana! I morgon är det Allmänhetens åkning i ishallen... fortsättning följer! Ett par löppass och ett styrketräningspass ska också avverkas. Härlig helg!

3 kommentarer:

mbh sa...

åh vad kul att ni följer med o åker skridskor!
måste absolut besöka soltägtsgården. ser ju toppenmysigt ut. en eloge till andreas som har slips en vanlig lördag!

andreas sa...

det var jättetrevligt tack så mycket kramar

Andrej sa...

Ta det lugnt så du inte bryter något bara. Och jag måste ju säga att räksmörgås lät godare än kanelbulle.