tisdag 23 mars 2010

Jag, jag, jag

Jag är trött och jag är trött på ordet trött. Jag borde väl inte vara trött? Just nu är jag nog trött för ett litet elakt förkylningsvirus bitit sig fast, och jag har inte tid att bry mig om det. Inte tid att inte träna, inte tid att inte jobba. Men inte tid att bli mera sjuk heller som kanske blir konskevensen av att inte vila. Men under dagens lunchlöpning kändes det ändå bra, pulsen var låg och stadig, så då är jag kanske inte sjuk? Inbillningssjuk.

Tur att jag har en syjunta där det skrattas om både pruttar, uppuffade kuddar och stödstrumpestickade sockor. Och att det är bara 9 dagar tills påsk! Bilden visar äggfärgning en annan påsk.

6 kommentarer:

Michaela sa...

Kom hit ska du få antiförkylningsbrygden nr 1. Puss och tack för ikväll.

Elina sa...

Du har nog tid med ett par dagars vila!

Andrej sa...

Vår-depression?

Jonna sa...

Andrej: Näe, absolut ingen depression :) bara en mitt-i-veckan-trötthet :)

andreas sa...

lilla gumman det är snart helg igen kram

mbh sa...

ta några vilodagar annars kanske du ställer till att du får snor upp i ögonen :)