onsdag 3 mars 2010

Själen och kroppen

Idag har vi haft sista handledningstillfället på jobbet, med vår väldigt fina handledare. Det var mycket känslor och positiva omdömen som skulle utdelas till oss alla, från oss alla. Jag fick bland annat höra att jag har en gammal själ i en ung människas kropp... Att ha en gammal själ kanske inte låter så positivt, men det menades positivt på det sättet att jag uppfattades som visare än 25 år. Jag fick också höra att jag har mod, styrka och disciplin! Nu känner jag mig upplyft och ska gå med rak rygg resten av våren...


Nu sitter jag och viftar på mina randiga fötter och försöker ladda mentalt för ett träningspass med roddklubben. Löpning dit - spinning/maskinrodd - löpning hem. Jag är nervös, mest för att träna med människor jag inte tränat med på länge.
*

Ett inlägg av det personligare slaget signerat Fartfylld. Ha en härlig onsdagskväll...

3 kommentarer:

Lineya sa...

Jag är också lite nervös inför träningen. :)

Elina sa...

Så sant som det är sagt syster!

Lycka till på träningen. Smsa en rapport efteråt!

andreas sa...

jag tycker oxå du är väldigt vis och ungdomlig tyckte JW om krusbär/päron kram