onsdag 23 september 2009

Soliga septemberdagar

Oj vilken fin omtanke från mina bloggläsare! Det handlar egentligen bara om en ruggigt svårt och komplext sammanhang jag ska deltaga i på arbetet. Men det kommer att gå bra. Och sedan får jag ta helg, underbara helg. Det är mycket roligt som väntar framöver, förresten! Både i vardag och helg, för att återkomma till det slitna temat.
Men i alla fall...
  • Rensa förrådet i kväll (jo, det ser jag faktiskt fram emot att få avklarat...)

  • En Stockholmsvisit närmsta helgerna!? (tänk om man då kunde få träna med eller hos någon av favoritbloggarna... drömma kan man ju!)

  • Och sen, tadaaaaaaaaa, Kinnvallsjösätra 14-18/10 och den 16 kommer alla mina finaste och bästa dit! Lycka!

  • Nu ska jag cykla iväg och äta lunch med söta Honey, det är en liten höjdpunkt en vanlig onsdag, att sitta och längta till hela förmiddagen.

3 kommentarer:

Elina sa...

Okej, jag förstår! Det kommer gå BRA, som sagt. Du är duktig på det du gör.

Hälsa Honeypie!

malin sa...

mamma hade fått ett mail om födelsedagshelgen hon... :(

Andrej sa...

Klart vi blir oroliga. Och jösses vad du är lik din syster!!