onsdag 30 september 2009

Ett litet missöde

En konversation igår på gymmet.
JW: Älskling, vet du vart min hockeybiljett tills imorgon är någonstans?
JB: Eeehrrmm... vilken hockeybiljett då menar du...
JW: Den som jag lade på köksbordet i fredags...

Jasså, DEN biljetten. Den som jag trodde var en överbliven biljett från fredagsmatchen, och som således åkte i sophinken när jag städade fredag kväll för att vakna upp till nystädat hem lördag morgon. Idag blir det att knata iväg till "Star Shop" och köpa en ny till honom. 130 kr missöde.

2 kommentarer:

malin sa...

ha ha känner igen mig där. när man väl får ett städryck så blir det farligt....

Elina sa...

förresten så har jag för mig att jag kommenterat det förra inlägget en gång förut, men det måste försvunnit på vägen. jag skrev att andreas kommentarer är så roliga osv.

snart sätter jag mig på tåget! tjing!