måndag 21 september 2009

Liten blir stor!

Gustaf liten...

Gustaf stor!

Idag fyller vår finaste Gustaf 3 år! Min bror och hans frus första barn. På ett sätt minns jag som igår när han föddes, familjens första barnbarn, glädjen, samtidigt så känns det ju som att han alltid varit med... Vad var familjen innan honom, liksom? Han är den tuffaste, mjukaste, vildaste, snällaste ungen som finns! Igår när jag var där tog han min hand, ledde iväg mig och sa kom Jonna, kolla... och visade lyckligt de Hitta Nemo-godispåsar som barnen skulle få på hans barnkalas! Idag ska han få en Alfons Åberg-dvd av mig och JW, fast det vet han ju inte ännu. GRATTIS GUSTAF!

2 kommentarer:

elina sa...

ÅHHH! Jag vill vara där, på hans kalas! Jag är alltid den sämsta fastern....

elly sa...

himla tur för dig att gustav inte lärt sig läsa och surfa in på din blogg ännu. han skulle nog ha blivit besviken om du avslöjat hans present i förväg. om en månad och två dagar fyller vår lille alfred två år! fast det är ju inte MIN familj, men i alla fall min släkt.