tisdag 15 september 2009

Fart och fläkt

Oh yes, det är tisdag och tisdag är per princip en bättre dag än måndag! Fast ofta är måndagskvällar bra kvällar, så även igår! Förresten så vet jag inte vad som hänt, tempolöpning två dagar i rad! Det är inte likt mig. Igår blev det Limsjön runt 7 km plus uppjogg/nerjogg och jag är särskilt nöjd med tempohöjningen sista 2-3 km ner till 4.20-4.30 min/km. Det kändes både i ben och flås.

Eller förresten så vet jag visst vad som hänt, jag har sprungit med pojkvännen två dagar i rad och han gillar ju mer tempopass än att nöta många långa kilometer... och det är bra för jag behöver den peppen!

4 kommentarer:

mbh sa...

kul ni springer ihop! då siktar vi in oss på svampspaning på söndag - härligt!

Elina sa...

intensivpass nyss. orkar knappt skriva. men skönt fan vad skönt. nu blir det fiiiilm.

längtar till freeeedag!

andreas sa...

sen tar ju tempotränigen kanske inte hela kvällen och det är ju bra kram

Frida sa...

OJ vad dyrt att fixa bilderna! Men det är ju i och för sig värt varenda krona. Som TUR var så är Anders lite utav en datanörd så han kunde fixa tillbaks bilderna på egen hand. Sån himla lättnad! Nu måste jag bara sitta och sortera alla bilder, för det blev typ 20 kopior av alla (sammanlagt ca 10.000 bilder), ha ha. men hellre gör jag det än att inte ha några bilder alls!